Wednesday, 29 January 2014

happy new year 2014


Hai, setelah sekian lama aku menyepi akhirnya aku kembali lagi hari ni.. Hoiii, dah berapa kali la kau dok ulang ayat yang sama je setiap kali berbulan-bulan tak update.. Hahahaha.. Rileks la, mmg ni la perangai semulajadi aku.. Nak buat macam mana kan.. Sebenarnya kadang-kadang aku tak tahu apa yang aku nak cerita dekat blog ni.. Sebab tu la dengan senang lenangnya aku mengabaikan blog aku ni.. Maklum la sekarang pun aku dah bertukar status, so aku kena divide masa aku utk update blog.. Ceh, sebelum tukar status lagi aku memang PEMALAS nak update.. haha.. Sekarang aku dah tekad, lepas ni kalau ada masa lapang je, aku akan update blog.. Hihihi.. Tak tahu la tu bila masa lapangnya.. huhu.. In sha Allah, I will.. :)


Sekarang dah masuk tahun 2014.. Selamat Tahun Baru aku ucapkan.. Ye, memang aku la manusia yang paling lambat nak wish tahun baru.. Peduli apa aku, janji aku ada jugak buat entri pasal tahun baru, so aku masih belum ketinggalan.. hahaha.. Tahun baru haritu negeri johor tak cuti sebab sejak azali lagi negeri johor mmg tak ambil cuti tahun baru.. Ada jugak beberapa buah negeri yang tak amik cuti tahun baru.. Ramai jugak yang ambil kesempatan untuk sambut tahun baru, lepak ramai-ramai dekat dataran, tgk konsert, tgk bunga api, tapi aku cuma duduk rumah dan tidoooo sebab esok aku kena kerja.. Jadi aku pun pergi kerja macam biasa dengan semangat yang baru.. hehe..

Apa wishlist korang untuk tahun baru ni.. Aku tak ade wishlist apa apa pun.. Cuma apa yang aku harap kan untuk tahun 2014 ni, semoga Allah permudahkan segala urusan aku, suami ku, serta ahli keluarga ku.. In sha Allah aminnn.. Sebenarnya aku malas nak letak wishlist sbb wishlist aku yang tahun lepas pn masih ada yang belum tercapai.. hehehe..

Sampai sini je la aku update ye.. Aku dah kekeringan idea.. hahaha.. Next entri nanti In Sha Allah aku update pasal hari pernikahan dan persandingan aku pulak.. Byee.. :)




No comments:

Post a Comment